آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف
سرخط خبرها

پیشتازی ترامپ در ۷ ایالت کلیدی آمریکا از بایدن

  • کد خبر: ۲۱۴۹۷۴
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
پیشتازی ترامپ در ۷ ایالت کلیدی آمریکا از بایدن
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد رییس‌جمهور سابق آمریکا اقبال بیشتری برای رفتن دوباره به کاخ سفید در مقابل رقیب دموکراتش دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در نظرسنجی‌های عمومی از «جو بایدن» جانشین خود در کاخ سفید پیش است.

نتایج نظرسنجی جدید «مورنینگ کنسالت و بلومبرگ نیوز» نشان داد نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در هفت ایالت کلیدی از جو بایدن پیش است.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که ۴۸ درصد از رأی دهندگان گفته اند اگر امروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شود، از ترامپ حمایت می‌کنند، در حالی که ۴۳ درصد از بایدن ۸۱ ساله حمایت می‌کنند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در هر هفت ایالت کلیدی، از جمله آریزونا (۶%)، جورجیا (۶%)، میشیگان (۲%)، نوادا (۶%)، کارولینای شمالی (۹%)، پنسیلوانیا (۶%) و ویسکانسین (۴ درصد) چند امتیاز از رقیب دموکرات خود جلوتر است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۸۲ درصد از پاسخ دهندگان، بایدن، ۸۱ ساله را برای ریاست جمهوری «بسیار مسن» می‌دانند، در حالی که ۴۷ درصد معتقدند که این موضوع در مورد ترامپ ۷۷ ساله هم صدق می‌کند. نزدیک به ۳۸ درصد رأی دهندگان اعلام کردند که ترامپ و بایدن هر دو برای خدمت به عنوان رئیس جمهور آمریکا مسن هستند.

بنا به نتایج این نظرسنجی ۵۹ درصد آمریکا ترامپ را فردی خطرناک توصیف کردند. این رقم برای بایدن ۴۸ درصد اعلام شد. ۱۴ درصد هم ترامپ و هم بایدن را افراد خطرناک دانستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->